דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט משרדי - עסק למקצוענים 

מאת    [ 30/05/2009 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2380 פעמים ]

זהו החלטתם לשדרג את המשרד ולרכוש ריהוט משרדי חדש. רגע לפני שאתם רצים לחנויות ולמרכזי הרהיטים כדאי שתכינו את עצמכם היטב לקנייה הזו שכן אין טעם לערוך קניות אימפולסיביות בכל מה שנוגע לדבר כל כך חשוב כמו ריהוט משרדי.

בחירת ריהוט משרדי איננה דבר טריוויאלי ואין להקל ראש בתהליך מאחר ומדובר בריהוט שצריך לשרת אותנו לזמן רב ועליו להיות הולם מבחינה אסתטית ופונקציונאלית אך יתרה מכך, אם נבחר ריהוט משרדי שאיננו איכותי אנחנו עשויים לפגום בבריאות שלנו ושל סגל העובדים שלנו.

במאמר זה נדון בתכנון המקדים, ברגעים שלפני הקנייה והשדרוג וננסה לשפוך אור על כל ההיבטים שיש לקחת בחשבון על מנת לרכוש ריהוט משרדי איכותי, מרהיב ופונקציונאלי.

ריהוט משרדי - רגע לפני הקנייה...

אז לפני שאתה רצים לחנות הריהוט חשוב לבדוק כמה נתונים חשובים במשרד או בחדר אליו אתם עומדים לרכוש ריהוט משרדי.

שקעים - רצוי שלא לרכוש ריהוט משרדי בטרם אתם יודעים את פיזור השקעים במשרד או בחדר עבודה. שקעי חשמל, טלפון, פקס וכו' יכולים להגביל אתכם בהמון מקרים. תחשבו על זה, לא תרצו לרכוש שולחן משרדי גדול ויפה שמתאים בול לקיר המזרחי שלכם אך כאשר הוא יגיע תגלו כי שקעי החשמל שלכם והטלפון שלכם ממוקמים בקיר המערבי.

אחסון - גם הצרכים הספציפיים שלכם משחקים תפקיד חשוב בבחירת ריהוט משרדי. אם יש לכם צורך במקום אחסון רב, כדאי לרכוש ריהוט בעל נפח אחסון גדול. אם אתם צנועים במיטלטלין המשרדי שלכם - תוכלו לרכוש ריהוט מבלי לקחת בחשבון מקומות אחסון.

רעש - מוקדי הרעש המגיעים מבחוץ גם כן יכולים להשפיע על מיקום הרהיטים במשרד. כך למשל אם מדובר בחדר עבודה בינוני בעל חלון מערבי הפונה לכביש סואן, מוטב שלא למקם את שולחן העבודה בסמוך לחלון.

אפשרויות אירוח - שיקול נוסף שצריך להדריך אתכם בעת רכישת ריהוט משרדי הוא באם המשרד שלכם אמור לקבל ביקורים של לקוחות. לשיקול זה משקל רב בבחירת הריהוט הנכון ותכנון המשרד. תחשבו על זה אם לקוחות עומדים לבקר אתכם דחופות יש צורך לרכוש ריהוט שיהיה נעים להמתין בו, לרכוש כסאות נוחים, פינת קפה ולדאוג לחדר ישיבות הולם.

טמפרטורות - במזג האוויר הארצישראלי קיים צורך ממשי במזגנים ופתחי אוורור. בבואכם לרכוש ריהוט משרד חשוב לבדוק תחילה היכן פתחי האוורור בחדר או במשרד ורק לאחר מכן להחליט על פיזור הרהיטים במשרד. כך למשל אם אתם סובלים מחום בקיץ תוכלו לתכנן טוב יותר מיקום של ריהוט משרדי בהתאם לפתחי האוורור כך שתוכלו ליהנות ממקסימום קור בימי הקיץ החמים.

עכשיו שאתם יודעים בדיוק מה הם האילוצים והצרכים שלכם תוכלו לגשת לחנות ולרכוש ריהוט משרדי בחוכמה. לכל מרכיב ומרכיב יש חשיבות רבה על הנוחות שלכם, על נוחות לקוחותיכם וסגל העובדים שלכם.
חשוב לזכור כי יש לבחור ריהוט משרדי איכותי שלא יפגום בבריאות שלכם ושל סגל העובדים שלכם.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב